24 Şubat 2016 Çarşamba

KOMBİN ÖNERİLERİ

MERHABAA! Kış aylarının sonlarına gelirken ege'de yaşayan biri olarak botlardan,şapkalardan  kışlık kıyafetlerden biran da basiclere geçiş oldukça hızlı olabiliyor. Hele ki havasının dengesizliğiyle meşhur olan İzmir'de :) havalar son zamanlar da oldukça güzel basic kıyafetler giymeye başladık bile oysa ki geçen senelere baktığımda inatla kışlık kıyafetlerden vazgeçemeyen ben bu yıl yazı dört gözle bekler oldum. Bunun sebebini hala çözebilmiş değilim ama ruh haliyle alakalı olduğunu düşünüyorum:)Kıyafetin yanı sıra  bu aralar baharın geldiğini bilmek bana kendimi iyi hissettiriyor yaz için arkadaşlarımla planlar yapmak sanırım şimdiden bana enerji veriyor.


  Bu yazım da size aslında bu dönemlerde ki kombinlerimden detaylar vermek istiyorum..
En güzeli tabi ki de rahat ayakkabılara kavuşmak..Botlardan,yağmur çizmelerinden sonra rahat ayakkabılara geçiş gerçekten çok keyifli oluyor.Günlük kullanım için genellikle spor ayakkabı grubunu tercih ediyorum ama eğer biraz daha resmi olmak gerekiyorsa maskülen ayakkabılar oxpordlar tercihim oluyor.


Pantolonlarda ise bilekte bitenler favorilerim çok küçük bir detay olarak görünse de ayakkabı ve pantolon arasında tenin gözükmesi bence kombinin güzel gözükmesini sağlıyor.
Dar paça klasik düz jeanler ya da boyfriend hafif yırtık jeanler ikisi de bu sezonlarda da favorim..





Üst giyim için ise ince yapılı sweatler en sevdiklerimden günlük kullanım için oldukça rahat olan sweatlerde özellikle kombinleme kolaylığı olduğunu düşünüyorum hemen hemen her parçayla uyum sağlayabiliyorlar..Gömlekler ve ince yapılı trikolar bu mevsimsel geçişler de oldukça kurtarıcı oluyor.
      Kış döneminden bahara geçerken genelde benim tercihlerim bu şekilde oluyor..Yorumlarınızı ister burdan isterseniz de instagram hesabımdan benimle paylaşmayı unutmayın.Hepinize kocaman sevgilileer <3

                                                                                                          Wake up be stylish

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder