6 Ocak 2016 Çarşamba

ZARA-SALE

SELAAM!Kış aylarının insanı olarak tabi ki de alışveriş yapmayı,kıyafetleri kombinlemeyi ve giymeyi en çok kış aylarında seviyorum..Bu da sürekli olarak alışveriş yapma isteğimi uyandırmıyor desem yalan olur:)Bu tarz istekler olukça bir de sevdiğim markalar indirime girince tadından yenmiyor işte:)Bu yazımda size yakın zamanda indirime giren ZARA daha doğrusu INDITEX GRUP indirimlerinden bahsetmek istiyorum. Indıtex grup'un kapsadığı mağazalar ZARA, MASSIMO DUTTI,ZARA HOME,PULL AND BEAR,BERSHKA VE STRADIVARIUS mağazalarından oluşmaktadır.
   Artık çoğu kişinin de bildiği üzere Indıtex grup her yıl 2 Ocak'da mağazalarında indirim gerçekleştirmektedir.Benim bu indirimden şimdilik yararlanabildiğim mağaza ise ZARA. Normalde de ürünlerini kullanmayı çok sevdiğim markalar arasındadır zaten ,günlük stilimi oldukça kolay yakalayabildiğimi düşünüyorum..
   İndirimin ilk saatlerinde mağazada bulunma fırsatını yakaladım ve reyonlarda oldukça ürün ve bütün beden seçeneklerini bulmak mümkündü..Tabiki de aklımda olan parçalardan bulabildiklerimi hemen aldım.





İndirim hakkında genel yorum yapmak gerekirse;bu tarz markaların indirimlerine giderken çok büyük beklentiler içinde de olmamak lazım Çünkü %50'ye varan indirim adı altında genelde 20-30TL gibi bir düşüş olduğunu görüyoruz..Ama tabiki de indirim adı altında hiç birimizde buna kayıtsız kalamıyoruz :) İndirim dendiği zaman farklı bir alma isteği sanıyorum hepimizde oluyordur..





Benin genel olarak indirimlerden almayı sevdiğim parçalar dış giyim ürünleri oluyor aslında çünkü sezonda oldukça yüksek fiyatlı oldukları için sanki indirime girdiğinde az bir düşüş olsa bile kendimi daha iyi hissettiğimi söyleyebilirim..Ama bu aralar ayakkabılara,botlara takmış durumdayım bu yüzden zara indiriminden de bir tane satın aldım (yukarıda ki görsel de) ZARA'nın ayakkabılarından oldukça memnun olduğumu söyleyebilirim giyim bölümü ile de karşılaştırdığımız zaman ayakkabı fiyatlarının oldukça uygun olduğunu düşünüyorum..
   İlk olarak yakaladığım ürünleri görsellerde size aktardım.Eğer sezonda aklınızda olan ve indirimi beklediğiniz ürünler var ise ZARA mağazalarına bir uğramanızı öneririm..Keyifli alışverişler..love you babees :)
                                                                         Wakeup be stylish

3 yorum:

  1. jeane bayıldım. Güle güle kullan :) İnstagram'dan takip ediyordum zaten ama blogunu takibe alamadım :( :İlgini çekerse beklerim bende.. Bu arada takip gadget ı eklersen çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil