18 Aralık 2015 Cuma

GARNIER SKIN NATURALS BB KREM

Merhaba! Bugün sizlere Fransa'dan bana hediye gönderilen bir BB kremden bahsedeceğim. BB kremlerle aram pek sıcak olmadığı için Türkiye'de bulunup bulunmadığından tam emin değilim ancak ben daha önce hiç görmedim. Yine de artık internet alışverişleri ve genel seyahat imkanlarını düşünerek belki edinme fırsatınız olur diye yazmaya karar verdim. 

Bana bir BB kremi burada anlattıran şeyin ne olduğunu soracak olursanız benim uzun vadede ilk kez kullandığım ve farklı bulduğum ilk BB krem diyebilirim.
Biz BB kremleri renkli nemlendiriciler olarak adlandırırken aslında gördüğünüz gibi bu bir beyaz BB krem.
Ancak elinizin ısısıyla rengi değişmeye başlıyor ve teninizin rengine bürünüyor. İlk dağıtmaya başladığınızda biraz turuncu olsa da, gittikçe ten renginizle bütünleşiyor.
En sonunda ten renginizi eşitlemiş hemde cildinizi nemlendirmiş oluyorsunuz. Kapatıcılığı hiç olmayan, değişik parfümlü bir kokuya sahip, çok hafif bir ürün. Açıkçası direkt rengi olmadığı için ve özellikle kış aylarında cildimin bölge bölge kurumasını da düşünüp elimin gitttiği bir ürün haline geldi. Sizde benim gibi gündüz fondöten kullanmayayım ama sağlıklı görüneyim diyorsanız bu ya da benzeri BB kremleri deneyebilirisiniz. Sevgiyle kalın <3 

Live, Love'n Make Up


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder