14 Aralık 2015 Pazartesi

KIEHL'S AVAKADOLU GÖZ KREMİ

Merhaba! Kiehl's uzun zamandır İzmir'de beklenen markalardan biriydi ve uzun bekleyiş sonrası yakın zamanda hem Mavibahçe hemde Point AVM ile İzmirli sevenleri ile buluştu. Hemde ürün kalitesi ve güler yüzlü satış danışmanlarıyla beraber ciddi bir ilgi gördüğünü de söylemek istiyorum. Satışlar ve ilgi o kadar yoğun ki daha önce deneme boyunu (tester) aldığım şu meşhur avakadolu göz kremi diye geçen Creamy Eye Treatment with Avacado isimli kremi geçtiğimiz hafta Mavibahçe'nin stoklarında tükenmiş. Ben ürüne 'Wakeupbestylish' in hediyesi olarak geçen hafta sahip oldum. 


Kreme gelirsek, doğruyu söylemek gerekirse tam bir nem bombası. Ürünü kullanmadan önceki çekincem göz çevremde yağ butonu yapıp yapmayacağıydı ama tester aldığımdan bu yana ürünü kullanmaya başlayalı neredeyse bir ay oldu ve böyle bir durum oluşmadı. Zaten ben mağazada endişemi dile getirdiğimde de doğru kullanılırsa hiç bir sorunun olmayacağını söylediler. 

Mercimek tanesi kadar alıp parmaklarınızla ısıttığınız da iki gözünüze birden yeterli geliyor. İlk başta elime denediğimde aşırı yağlıymış gibi gelse de, yapısı sayesinde anında emiliyor. Böylece bulaşma ve ağırlık yapmıyor, yalnızca arkasında yumuşak bir cilt ve tatlı bir nemlilik bırakıyor. 
Gündüz veya gece uygulanabilir bir ürün. Ben iki türlü de denedim üzerine makyaj yapsam bile göz altı kapatıcısını yerinden kıpırdatmıyor; bu özelliği de ayrıca gönlümü fethetti. Ancak yinede ben gece tamamen makyajımı çıkarıp, bakımım esnasında uygulamayı tercih ediyorum ve etkilerinden de çok memnunum.
Ürün hepi topu 14 gramlık minik bir kavanozda bulunuyor ve fiyatı da 82 TL. ayrıca Kiehl'sın internet sayfasında online satışı da bulunmakta.
Böyle bir ürüne ihtiyaç duyuyorsanız,  mağazaya yolunuz düşerse deneyebilir ve daha detaylı bilgi alabilirsiniz.Sevgiler <3
Live, love 'n Make Up

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder