16 Aralık 2015 Çarşamba

MANGO ALIŞVERİŞİ

Selam!İzmir'de NIGHT OUT SHOPPING festivali yaklaşırken öncü markalardan Mango sezon ortası indirimini yaptı bile.. Dün indirimin ilk günüydü ve tabi ki en yakınımda ki Mango mağazasına uğradım ve sezonda aklımda olan favori parçalarımdan bazılarını yakalama fırsatı buldum..
Mango indiriminden biraz bahsetmek gerekirse; Bütün ürünlerde yaklaşık %50 ye varan indirim yapan Mango'da ilk gün olmasından dolayı çoğu ürünün her bedenini bulmak mümkündü,sezonda raflardan kalkan,bedeni kalmayan ürünleri tekrardan gördüğümü fark ettim.

Değinmek istediğim bir diğer nokta ise bu kadar büyük mağazalarda çalışan sayısının az olması.Evet indirim çılğınlığına kapılıp hepimizin aynı anda koşturduğu günlerde ne kadar çalışan olsa da az gelecektir fakat yine de çalışan sayılarını arttırdıkları takdirde ortama oldukça faydası olacağını düşünüyorum.


Genel olarak indirimlerde hoşlanmadığım durum ise mağazaların poşetleri,normal poşetlerinin yanı sıra oldukça kalitesi düşük poşetler kullanıyorlar ki akıllarda eksi bir durum oluşturuyor desem yeridir.

  Hala devam etmekte olan indirimden benim şimdilik yaptığım mango alışverişim görsellerde gördüğünüz ürünlerden oluşmaktadır.Kesinlikle Mango mağazalarına uğramanızı ve indirimden  faydalanmanızı öneririm.Diğer yazılarımda görüşmek üzere..Love you babees :)
                                                               
                                                                    Wake up be stylish

3 yorum:

  1. Özellikle çantaya bayıldım güzel günlerde kullanın bu arada ben de bloguma beklerim www.pembedunyamm.com :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Düzenli olarak ziyaret edeceğiz :)

      Sil
  2. Özellikle çantaya bayıldım güzel günlerde kullanın bu arada ben de bloguma beklerim www.pembedunyamm.com :)

    YanıtlaSil